اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر
بازدید : 2260

جمله های تبریک روز مادر ۱۳۹۲

جمله های تبریک روز مادر ۱۳۹۲

یک مادر می تواند ۱۰ فرزندش را نگهداری کند
اما ۱۰ فرزند نمی توانند یک مادر را نگه دارند …
به افتخار همه ی مادر های مهربان و دلسوز

::
::
مهربانی مادر است
ایثار مادر است
عشق مادر است
زندگی مادر است
رنجر مادر است
غم خوار مادر است
درد مادر است
تنها مادر است
بهترین جمله گیتی مادر است
::
::
به سلامتیه مادرم ! تنها کسی که همیشه بیشتر از خودش و بیشتر از خودم به من اهمیت داده . . .

::
::

 

اس ام اس روز مادر ۹۲
به دنیا آمد تا دختر کسی شود، ازدواج کرد تا همدم کسی شود،
بچه دار شد تا مادر کسی شود، برای همه کسی شد
اما خودش بیکس ماند ……
به سلامتی همه مادرا ♥

::
::
زن بودن کار مشکلی است:
مجبوری ،
مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان بنظر برسی
و مثل یک خانم مسن فکر کنی
::
::

جمله های تبریک روز مادر ۱۳۹۲
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

::

::

جمله های تبریک روز مادر 

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است .
::
::
من زن شدم تحملی پایدار
یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم
ولی هیچ کس نگفت نشان عشق
سیب سرخی شد که من به آدم دادم

::
::

جمله های تبریک روز مادر 
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند روزت مبارک!

::
::

اس ام اس روز مادر ۹۲
ﺳﻼمتیه کسایی ﮐﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﻱ ﻫﻢ ﭘﻴﺮ ﺷﺪن ﻭﻟﻲ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺳﻴﺮ ﻧﺸﺪن !

::
::
به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد..سلامتی همه مادرایی که دلشونو میشکنیم و فقط سکوت میکنن..از سکوتشون ادم بغض میکنه..

::
::

اس ام اس روز مادر ۹۲
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است
زیر پایش جهنمی است که من برایش ساخته ام


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393 ساعت : 19:50
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید